Definicja copywritingu

pozycjonowanie stron marketing internetowy


Copywriting jest jednym z wielu działań wchodzących w zakres marketingu internetowego. Mianem copywritera określa się osobę, która zajmuje się właśnie pisaniem odpowiednich tekstów oraz sloganów reklamowych umieszczanych głównie na stronach internetowych, ale nie tylko. Jest to bardzo istotne dla producentów, żeby posiadać odpowiednio zredagowaną informację dotyczącą danego tematu, w celu pozyskania jak największej ilość potencjalnych klientów. Tego typu usługa często idzie w parze razem z projektowaniem strony internetowej oraz jej pozycjonowaniem. Copywriting dotyczy nie tylko stron internetowych, ale również sloganów reklamowych, czy pisania scenariuszy do spotów telewizyjnych, ale ma też związek z e-marketingiem.


SEO – co oznacza ten skrót?


SEO, czyli z języka angielskiego Search engine optimiziation, oznacza optymalizację stron pod kątem wyszukiwarek internetowych. Jest to działanie podejmowane w celu osiągnięcia przez daną stronę internetową jak najwyższej pozycji w wyszukiwaniach konkretnych słów kluczy. Optymalizacja tego typu polega na znalezieniu najskuteczniejszych zestawień dotyczących treści, kodu strony, linków przychodzących, a także innych czynników, które mają wpływ na miejsce w rankingu wyszukiwania. Mimo, że SEO oraz pozycjonowanie wydaje się być podobne do siebie, nie są jednak tym samym. Istnieją pewne różnice między tymi pojęciami, zahaczają jednak o podobną tematykę, dotyczącą ogólnie e-marketingu.


W tym celu wykorzystuje reklamę

pozycjonowanie stron marketing internetowy

Outbound Marketing (ang. outbound – „wychodzący”) – to metoda marketingowa, która koncentruje się na poszukiwaniu klientów oraz budowaniu świadomości marki poprzez reklamę i promocję. W tym celu wykorzystuje reklamę telewizyjną, e-mail, ogłoszenia reklamowe oraz internet.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Outbound_Marketing


Dodane: 27-12-2018 17:59